BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

LoVe

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 31, 2010

jiwa tak tenteram

haruskah aku berfikiran yg bukan2...tp ati aku sntiasa akan terasa sesuatu bila..ade something..knape semua tu berlaku..nape aku ade perasaan cm tu?...kadang kala tu perasaan aku ni sslu nye benar...nape perlu nk berdiam2...n de kah wujud musuh dlm lipatan...atau..itu hnya mainan perasaan semata-mata...kdg2 aku sdh sngat dengan perlakuan mereka...nape xnk berterus terang..sayu nye ati ni...ade masa tu terasa dekat sngat dn ade mase tu terasa jauh sngat..mungkin ini cara kehidupan manusia kn..ade ari kt di atas dan ada ari kt di bwh...xsbr rs ati utk abiskan pengajian ini...spaya semua ni berlalu dengan penuh kegembiraan...dn aku mula belajar cr hidup diluar..n wife to my husband

0 comments: