BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

LoVe

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

teramat geram

30.5.2011 ----> hari geram sedunia..

wahai hati kenape berduka...kenape sedih....n kenape rasa macam nk nagis....(air mata meleleh)...kenape makin aku memerlukan....makin jauh kau dgn aku....knape kau berubah bergitu pantas dan cepat....adakah....kau sudah ade yg baru dalam hidup kamo.....seandainya masih ade ruang dihati kamo....untuk aku....jgalah dan sayangi serta kasihi la....aku amt memerlukan mu....aku memimilih kamo ......kerana kamo lah yang terbaik.........tetapi klu begini kamo memperlakukan aku....jauh di suduh hati ini utk membenci kamo.....

wahai fikiran
yang melayang dan terlalu memikir.....hindarkan kn la aku dr memikir perkara yg buruk...dan prasangka....

wahai mata
yang sentisa mengalir air mata...disbbkn kau....berhentilah...pandanglah kedepan...lihat la mata ank kamo...yang masih baru dan memerlukan kasih dan sayang dari kamo....biarkan lah kau...dgn cr kau....aku xpnh bt sala dgn kau...tp kau berubah....kau menjadi panas baran.....suke marah...smua aku lakukan salah.....hanya kau jer yang betul....

wahai masa
...cepat la kau berlalu....dan wahai keadaan cpt lah membawa aku kluar dari masalah....berikan lah aku kekuatan untuk....melindungi dan mengasihani ape yang aku ada....

1 comments:

angelycious said...

Kak su ok? Jgn la pk camni. try bincang leklok k? myb dye ade prob tak. stres kje ke. =( i wish you all the best in your life akak.