BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

LoVe

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 18, 2011

fuhh...dah lema tak menjeguk blog ni

hmmm....wah dh lame rasanye xtulis blog....al' maklum lah dh ade anak ni bz la sangat kn.....tp di saat menulis blog ini hati aku tidak tenteram....b'coz ade something yg membuatkan aku jadi bergini....1st aku rasa nk je larikan diri ini smpai xde org yg ketemui aku...2nd...kenape smua ni berlaku..berangapan org dh tak sayang aku....haruskah aku larikan diri???BERHENTI KEJA...ya allah tolong la beri aku pertunjuk....aku perlukan sangat bantuan mu ya allah....semua nye salah ape aku kata kan...ade org lain ker yg mencocok...di saat ini aku merasa...hati aku hancur dengan kata2...^...^ KENAPA semua ini berlaku..aku xde tmpat nk mengadu...hanya En hubby n ank yg masih memahami aku....bkn aku seorg yg ^...^ sangkakan....tp bergini jadi nye....hati,diri ini nak sangat meraung...menjerit...dan kadang kala biar la diri ini tidak wujud lagi d.dunia ini...tp aku gembira masih ada org yg bersimpati dan memahami aku.....tq to all my frenz n fmly...AKU NK AMBIL CUTI UNTUK TENANGKAN JIWA INI>>>

0 comments: